Udvalgsturneringen.

Lørdag den 12/9 afholdt klubben den traditionsrige turnering for alle de mange medlemmer, som på den ene eller anden måde bidrager til gennem frivilligt arbejde at fastholde Holbæk Golfklub som en aktiv og levende forening i Holbæk.

72 spillere havde tilmeldt sig til denne turnering, og i det fornuftige vejr blev det til flere fine præstationer på vores specialbane ”Stoplys”, dvs. med skiftende udslag fra gul, rød og grøn tee. Der var både en individuel konkurrence, en holdkonkurrence samt div . nærmest- hullet-præmier og længste drive, alt sammen med flotte præmier fra turneringens hovedsponsor ”Advodan”, samt de øvrige sponsorer ”Vinoble” og ”Svingsmeden”. Mange tak for det!

Resultatet af spillet kunne offentliggøres om aftenen, hvor der var middag for alle deltagerne med ledsager. Mange tak til Café Mulligan for dejlig forplejning i fransk regi.

Holdturneringen:

1. Henrik Bækgaard / Jan Ulrich-Pedersen / Hanne Jaksland / Marianne Poulsen 119 points
  2. Jens Færch-Jensen / Ib Vittrup / Morten Holberg-Würtzner / Steen Hellberg 118     –
  3. Anne Beck Sørensen / Fritz Møller / Mads Berg / Kirsten Seloy 118     –
  4. Helle Kipling / Johan Strauss / Kaj Brask Jensen / Steen Rasmussen 117     –
  5. Jens Vind-Andersen / Mikael Brock Roslind / Jørgen Buur / Gert Jørgensen 117     –

Single-turneringen:

1. Steen Hellberg 42 points
  2. Steen Rasmussen 41     –
  3. Henrik Madsen 40     –
  4. Marianne Poulsen 39     –
  5. Anne Beck Sørensen 39     –