Særlige Greenfeeordninger

Holbæk Golfklub har indgået en særlig aftale med en gruppe af klubber i vort nærområde, hvor det er muligt for et fast beløb at spille frit på 5 baner, og 10 runder på henholdsvis Odsherred GK og Skovbo GK.

SGO aftalen er nu tiltrådt af de implicerede klubber gældende for 2023. (1. marts – 30. november da aftalen ikke er gældende i vintermånederne).
Aftalen omfatter klubberne:
Holbæk GK – Frederikssund GK – Hedeland GK – Roskilde GK – Sorø GK – Skovbo GK – Odsherred GK.

Du får således nu 7 klubber i alt til en beskeden pris på kr. 995,- oven i dit almindelige kontingent.

Du skal være fuldtidsmedlem for at kunne tilkøbe SGO kort.

Ordningen vil blive kaldt “SuperGreenfeeOrdning”. Ordningen kan erhverves ved at overføre beløbet til konto 0520 000 200 9147 eller ved henvendelse i shop/sekretariatet.

HUSK det koster det samme hele året, så jo før du køber og spiller i ordningen, jo billigere er det.

SGO aftalen er gældende fra 1. Marts til 30. November

Vær opmærksom på at hvis du flytter fra en SGO klub til en anden SGO klub er der et års karantæne i den gamle hjemmeklub.