Lørdag 15. juni blev det lidt en udfordring at få færdigspillet runderne grundet lyn og torden.

For damernes vedkommende kom de aldrig i aktion på Dragsholm Golfklubs bane, og kampen skal nu spilles på et andet og endnu ikke oplyst tidspunkt.

Damerne vandt deres udebanekamp søndag mod Odsherred 8-1.

Holdet: Camilla Kjær, Ann Sofie Madsen, Stina Nielsen, Hanne Jaksland og Susan Christiansen ligger partout nr. 2 i deres pulje.

Herre 1 der havde debut til unge Rasmus Otto Jensen tabte begge udebanekampe:

8-10 lørdag til Royal Golf Club og 7-11 søndag til Roskilde.  Jens Kristian Thysted skal atter fremhæves for at gøre rent bord lørdag i single og foursome sammen med Alexander Kristensen og søndag ved at slå den tidligere Europatourvinder Mads Vibe Hastrup med 3/1.

Holdet ligger nr. 3 i deres pulje og skal meget gerne slå Greve for at undgå nedrykning i sidste rundes kampe i august.

Herre 2 var på udebane i henholdsvis Ishøj og Vallø, det blev til et nederlag lørdag 4-8 og søndag deler de 6-6.

Stor ros til de to unge spillere: Frederik Bisgaard og Simon Strobel, der i foursoume taber knebent lørdag med 0-1, men søndag vinder 2-1. Holdet ligger nr. 2 i deres pulje.

Herre 3 var på Dragsholm og Roskilde. Det blev til to nederlag på 4-8 og 5-7. Holdet ligger nr. 4 i puljen.

Senior holdet fortsætter de gode resultater og sætter endnu to sejre på kontoen ved at vinde 10-4 lørdag over Sorø og 9-5 søndag over Nordbornholm. Holdet fører med maksimumpoint deres pulje.