Et rigtigt  lykkebringende 2018 ønskes af Trivselsudvalget.
Lige straks har vi en ny golfsæson foran os.  Et år med mange forandringer, udfordringer og tiltag.  Dette gælder også for udvalget, som jeg er formand for.
Trivselsudvalget har som primær formål, at klubben i sin helhed “rystes” bedre sammen for at skabe et fællesskab, såvel på det sociale område i klubben som på det spillemæssige.
Fællesskabet skal være på kryds og tværs. Det skal hvert medlem bidrage med – for at udvalgets vision må lykkes. Jeg håber, at alle medlemmer vil bakke os op.
Vi i udvalget er klubbens selvstændige event udvalg. Vi vil lave events for alle aldersklasser i samarbejde med de øvrige udvalg.  Arrangementerne vil finde sted året rundt og har nødvendigvis ikke altid noget med golf at gøre.
Men vi kan godt løfte sløret lidt for, hvad vi foreløbig har på programmet.

” Fredagsbaren”  har fået et nyt navn “After Golf” .
“After Golf” er åben sidste fredag i hver måned mellem kl. 17.00-19.00 fra april til og med oktober ( juli undtaget).
Første gang After Golf  den 27. april.
Alle medlemmer er velkommen til hyggelig samvær.
Maj
Foredrag
After Golf  den 25. maj
Festarrangement for dem fra 0 til 100 år.  Med konkurrencer, fest og musik.
Skt. Hans
After Golf 29. juni
August
After Golf  den 31. august
After Golf  den 28. september
After Golf  den 26.oktober
Foredrag af DGU landstræner
December
Turnering , buffet og gløgg.
Hold øje med nyhedsbrevene for de endelige datoer og nye arrangementerne!!!!

Jacqueline Jerlev
Formand for Trivselsudvalget