Tiden nærmer sig… om to måneder er der stor sommerfest i klubben.Datoen er 11. august.

Tilmeldingerne er i fuld gang. Vil du/I være sikker på at være med, så skynd jer med tilmeldingen.

Vi har sammensat en lækker 3-retters menu.  Drikkevarer ad libitum under middagen.

Efter middagen spiller Kansas City Stompers op til dans for dem, som trænger til at røre benene.  Et bedre orkester kan man ikke få.  Kansas musikere spillede nemlig op til dans ved prins Joachim og kronprins Frederik bryllupsfester.

“Sommerfest-dagen” starter med en turnering kl. 09.00. Det er ingen betingelse at deltage i turneringen.

Prisen for en heldags arrangement er 325,- kr. per person. Ægtefælle/partner/kæreste velkomne. I kan også invitere gæster med.

Tilmeldingen kan ske på info@holbakgolfklub.dk eller opslag i klubhuset.

Opgiv venligst følgende:

Navn(e)

medlemsnummer(e)Mturnering ja/nej + antal personer

Fest ja/nej + antal personer

Absolut sidste frist for tilmelding til festmiddag er 11. juli.

Sidste frist for tilmelding turnering 5 august.

Sidste frist for indbetaling er fredag den 3. august

Indbetaling på HGK konto: 0520-000 200 9147 eller mobil pay 72 245