Tirsdag aften, den 7. november 2017 afholdtes årets sidste møde i Erhvervsklubben.

Joel Deckers, Royal Unibrew

Det blev en aften i ‘øllets tegn’, idet Royal Unibrew var vært for de våde varer, og havde til anledningen medbragt nogle special-øl fra nogle af deres microbryggerier, heriblandt øl, der kun kan findes på hoteller og restauranter. Joel Deckers var vores guide, assisteret af sin kollega, Anders Nielsen. Spændende verden, som de bragte os ind i, og stor forskel på de medbragte øltyper, og deres smag og virkning. Grundlaget var lagt for en fin aften, og den blev ikke ringere af, at May Mollerup havde ‘brygget’ en menu sammen, der var ‘lige til øllet’, dvs. tilpasset øl Schiøtz – grundlæggeren af Albani Bryggerierne i Odense. Lækker menu at slutte året på.

Ølsmagning og livlig snak

Kaffe som afslutning på en flot middag

De kulinariske værter

Tak til Joel og Anders for en fornem aften. Tak til May for lækker mad, og sidst, men vigtigst, tak til de godt 50 fremmødte og til alle klubbens fantastiske sponsorer, der er Holbæk Golfklub en uvurderlig støtte, ikke mindst økonomisk. Altid en fornøjelse at være sammen med jer!

På vegne af Sponsorudvalget

/poul møller, formand for udvalget.