Holbæk Golfklub onsdag morgen den 16. september. Klokken er lidt i 8, og de sædvanlige Onsdagsherrer i klubhuset er suppleret med 6 morgenduelige hjælpere til dagens golfbesøg. Over morgenkaffen aftales strategi og fordeling af opgaver og roller.DSC_0933

Efter lidt ankomstforsinkelse kommer de så, eleverne. Spændte, søde og meget ivrige går de til opgaven med at afkode golfspillet. Nogle med større held end andre.

De begynder med 10 min på puttebane og drivingrange. Derefter bliver de udfordret af op til 3 af banens første huller. Som alle andre golfspillere lever de med i spillet, eget og andres. Der grines og jokes og der bliver luftet ærgelser, når slaget ikke ender, som forventet.

Efter ca halvanden time er det slut, bussen kører tilbage til stadion. Trænerholdet får en tiltrængt kaffepause, inden næste busfuld ankommer til endnu en runde.

En herlig dag med 42 dejlige elever.

Tak til de frivillige trænere og til Ole Pro for medleven og engagement.

Susanne Sjørslev

DSC_0953 DSC_0949 DSC_0948 DSC_0945 DSC_0941 DSC_0937