Der reserveres flere og flere 1 – og 2 bolde og presset på vor bane intensiveres, især i weekender og på helligdage.

Medlemmer og gæsters mulighed for at komme ud at spille en runde, indskrænkes betydeligt og bestyrelsen i HGK har derfor besluttet, at der så vidt muligt, skal dannes 3 eller 4 bolde i tidsrummet 09.00 – 13.00 i weekender og på helligdage.

Medlemmer og gæster opfordres til at booke tid på eksisterende bolde.
Vi forholder os ret til, at reserveret 1 – og 2 bolde kan flyttes til en anden reserveret tid, således at der dannes 3 eller 4 bolde.

Den administrative opgave med at flytte spillere til anden tid, udføres senest dagen før weekender og helligdage.

Varsling om ændringer af tider gives via Golfbox Baneservice vil også, i weekender og på helligdage, blive bemyndiget til at kunne ændre reserverede tider, hvor der kun er bestilt til 1 eller 2 spillere.

Ovennævnte ændring vil være gældende fra den 1.Juni 2019