Klubmesterskab i slagspil 2015

Deltagerne i årets klubmesterskab i slagspil var begunstiget af meget fint vejr. Fra morgenstunden lørdag kunne spillerne glæde sig over en meget svag vind og indimellem skyerne solstrejf og ganske pæne temperaturer. Perfekt golfvejr.

I alt 46 spillere havde tilmeldt sig turneringen, og der blev spillet om mesterskab i 8 rækker. Efter formiddagens runde stod cafe Mulligan parat med en lækker buffet, så deltagerne hurtigt kunne få noget frokost, inden de tog fat på eftermiddagens runde. Da cuttet var foretaget efter dagens to runder kunne 31 spillere fortsætte på 3. Runde søndag. Pin placeringerne var også søndag den store udfordring for spillerne, men ikke desto mindre blev der lavet ganske flotte scores.

Allerede klokken 13.30 kunne de sidste resultater noteres og det endelige leaderboard udskrives. Klubben gav et glas vin, en lille øl eller en vand til alle, der deltog ved præmieuddelingen. Efter en kort orientering ved næstformand i bestyrelsen Dorthe Nielsen kunne følgende spillere kåres som årets klubmestre i slagspil:

Herrer: Marcus Carlson Pedersen

Damer: Karoline Roed-Sørensen

A-rækken: Henrik Dohrmann

B-rækken: Allan Jørgensen

Junior drenge: Oliver Rod-Sørensen

Junior piger: Karoline Roed-Sørensen

Mid-age herrer: Christian Bindslev

Mid-age damer: Vibeke Bjerregaard Andersen

Stort tillykke til klubmestrene.

Placeringerne som nummer 2 og 3 i de otte rækker blev som gengivet nedenfor:

Herrer: 2. Oliver Roed-Sørensen

1. Christian Bindslev

Damer: 2. Vibeke Bjerregard Andersen

1. Hanne Jaksland

A-rækken: 2. Kim Olsen

1. Ulrik Thysted

B-rækken: 2. Morten Holberg-Würtzner

1. Jan Clausen

Junior drenge: 2. Kasper Weise Havshøi

1. Andreas Kirkegaard Pazdecki

Junior piger: 2. Ann Sofie Madsen

Mid-age herrer: 2. Lars Frøslev

1. Ole Evert

Mid-age damer: 2. Hanne Jaksland

1. Susan Christiansen

Tak til alle spillerne, Greenkeeperne, Cafe Mulligan og Holbæk Golfklub.