Præmieuddelere søges!

Kunne du tænke dig at være den, der uddeler præmier til klubbens turneringer?

Dette og meget andet får du mulighed for ved at blive en del af klubbens turneringsudvalg – som turneringsleder og som medhjælper. Vi søger med lys og lygte nye medlemmer, der gerne vil være med til at sætte turneringer op, lave deltagerlister, holdlister og resultatlister, udråbe og hædre de glade vindere i turneringerne, og som gerne vil give et nap med til noget af det, der kan binde en klub sammen. Du vil naturligvis blive sat grundigt ind i de tekniske og praktiske arbejdsopgaver, der knytter sig til de enkelte turneringer, og til start vil der selvfølgelig være back up, så du ikke kommer til at stå alene med udfordringerne. Jobbet er ulønnet, men du får som tak mulighed for at spille og spise gratis med.

Frister ovenstående, så henvend dig til Ole Rasmussen, et medlem af bestyrelsen eller til undertegnede – der er brug for alle, både som turneringsleder og som medhjælper.

På turneringsudvalgets vegne,

Jens Færch-Jensen.