Turneringsreferat: Pinsematch

Mandag den 21.maj mødte 60 glade golfspillere op i Holbæk Golfklub for at deltage i den traditionsrige Pinsematch. Matchen er en par-match (mand/kvinde) greensome, hvor man må ikke danne par med sin ægtefælle eller samlever, så alle har været ude på ’lånemarkedet’ for at finde en partner.
Der var gunstart kl. 09.00 og vejret viste sig fra sin bedste side med sol og en smule vind.
Efter godt 3½ times spil var alle inde og klar til at spise menuen, som Restaurant Albatros sørgede for.
Efterfølgende var der præmieoverrækkelse. 1.- 4. pladsen vandt gavekort til Svingsmeden.
Liljehøj har velvilligt sponseret 8 præmier (4 par) til tættest-flaget-præmie. Hullerne 5, 7, 13 og 16 var udvalgt til det formål. Derudover havde Friskbrygget.dk sponseret 20 poser kaffe til klappepræmier.
De dygtige vindere/spillere var:
1. plads: Pia Berg/Niels Ole Dvinge
2. plads: Hanne Daugaard/Steen Sjørslev