Pinseturnering den 16. maj 2016.

Turneringsbetingelser: Pinseturneringen er en parturnering. Samlet spillehandicap maksimum 80 slag. Maksimum forskel på de to spillere 20 slag. Man skal have et EGA handicp. Parvis tilmelding. Parrene skal bestå af en dame- og en herrespiller. Ægtepar, familie og samboende med samme folkeregisteradresse MÅ IKKE danne par, og mindst den ene deltager i parret skal være medlem af HGK. Deltagere skal være fyldt 13 og mindst den ene deltager i parret skal være fyldt 18 år. Tee off kl. 09.00.

Greenfee: Greenfee for gæstespillere herunder fleksmedlemmer er 250 kr. Spillere med SGO har greenfree 0 kr. Greenfee afregnes i klubben!

Betaling: Netbankbetaling af turneringsfee på følgende kontonummer: 0520 – 442191. Skriv navn, medlemsnummer og turneringsnavn.

Generelt: For generelle turneringsbetingelser henvises til turneringsprogrammet/ HGKs hjemmeside.

Tilmelding og betaling: Sidste frist er mandag d. 09.05.2016 kl 23.59

Sponsor: Royal Unibrew

Husk nu at melde jer til!!

Turneringsleder: Jens Færch-Jensen (29712102)

Cafe Mulligan tilbyder efter spil flg. menu:

2 slags sild

Æg/rejer