Dansk Golf Union har i formiddag udsendt nyeste retningslinjer for indendørs aktiviteter i klubhuse og restauranter i klubhuse.

Ved adgang til foyer for at udskrive scorekort mv., og i restaurant for bestilling af mad og drikke, skal der fortsat bæres mundbind.

Forsamlingsloftet er nu på 25 personer med pladskrav max 1 pers. pr. 2 m2 siddende, og pr. 4 m2 stående.

For spisning i restauranten skal endvidere forevises Coronapas.

Følg i øvrigt anvisningerne fra personalet i Restaurant Albatros.

Yderligere må vi nu benytte møde, -omklædnings- og badefaciliteter, såfremt man bærer mundbind og har gyldigt Coronapas.

Gøldende afstandskrav mv. skal selvfølgelig fortsat respekteres.

Klubhuset er normalt ubemandet, men vi vil fra klubben kontrollere Coronapas ved stikprøvekontrol 1 gang i døgnet.

Dette er foreløbige retningslinjer, som vi forventer vil blive specificeret yderligere i de kommende dage.

HGK