Trivselsudvalget, der for kort tid siden spillede ud med et særdeles interessant aktivitetstilbud – nemlig en øl-smagning – har grundet nogle misforståelser været tvunget til at flytte smageaftenen. Oprindelig blev der spillet ud med 7. november som øl-dag, men nu er arrangementet i stedet flyttet til torsdag den 16. november. Dermed bliver det også nødvendigt at flytte stedet for ølsmagningen.

Deltagerne kan glæde sig til at komme i øl-kælderen hos Vinoble (tidl. Grand Vinhandel) i Ahlgade 48 D. Her stiller butikchef Jesper Christensen en interessant aften i udsigt, hvor der foruden smagning af diverse øl-sorter også serveres lidt spiseligt. Egenbetalingen for deltagelse er 50 kr. for medlemmer af HGK. Ikke medlemmer skal betale 100 kr. Tilmelding skal ske til Pia Bjerregaard. Gebyret kan indbetales på mobilpay 31129138 eller kontonr.: 3208 328602006.

Tilmelding er bindende, og øl-smagningen har 19.00 som starttid.