Så er sæsonen 2019 ved at være færdig.

Vi syntes, det har været en god sæson, set fra klubhusudvalget side.

Den nye terrassen ude ved P.pladsen er blevet flittig brugt.

Blomsterne har stået flotte i år, og vi takker for jeres ros og de mange sjatter vand fra jeres flasker.

Vores omorganisering af afrydningsstedet fungerer stadig ikke optimalt. Der arbejdes på en yderligere forbedringer.

Der er hængt nye flotte billeder af vores golfbane op i klubhuset. Disse fotos er tager af golfspiller Annette Mikkelsen.

Restaurant Albatros har været godt besøgt igennem sommeren både af klubben selv og folk udefra.

Poul Henrik Pedersen og John Friis har valgt at stoppe i vores udvalg. Vi takker for deres store indsats.

Sæsonen afsluttes som sædvanligt med, at vi skal have flyttet vores havemøbler og blomsterkrukker ind for vinteren.

Det sker mandag den 4. november kl. 10.

Kom gerne med en sækkevogn og muskler og hjælp til.

HUSK EKSTRA RENE SKO INDEN DU GÅR IND I KLUBHUSET. DER ER STÆRKT NEDSAT RENGØRING I VINTERPERIODEN.

Venlig hilsen

Kirsten og Herdis