Vinderne i Nordea Open 2015

DSC_0721

Lørdag den 8. deltog 48 golfspillere i Nordea Opnes flagspilsmatch. Imponerende mange nåede at passere 18. hul, inden flaget blev plantet. Vinderen af flagspilsmatchen blev Alexnder Kristensen, da han med sidste slag ramte hullet på banens første hul. Placeringerne som nr. 2 og 3 i flagspilsmatchen tog Morten Aamann Poulsen og Jan Kipling. Der blev samtidig spillet en individuel stableford turnering i 2 rækker og vinderne her blev:

Række A: 1. Morten Aamann Poulsen med 41 point,

2. Alexander Kristensen med 40 point

3. Brian Madsen med 39 point

Række B: 1. Morten Holberg-Würtzner med 39 point (Lod som sponsor førstepræmien gå videre)

2. Frederik Bisgaard med 34 poin

3. Jørgen Ørskov Jørgensen med 34 point

4. Mette Franch med 33 point

Sponsor havde udlover 3 X 2 billetter til Made in Denmark som præmier til dem, der kom nærmest hullet på hullerne 5, 7 og 13. Det blev på hul 5 Mette Franch med 2,87 m, på hul 7 blev det Helle Kipling med 1,72m og på hul 13 vandt Kim Olsen med 2,13m.

Endelig blev der spillet en putteturnering over 18 huller, som blev vundet af Marcus Carlson Pedersen med 32 slag.

Og de heldige fik del i sponsors mange klappepræmier.

Sponsor takkede for arrangementet og ville også meget gerne næste år stå bag en lidt anderledes type turnering.

Tak til spillerne og til dem, der løste praktiske opgaver ifm turneringen, og til sponsor.