Medlems information

Ordensudvalget har etableret et underudvalg i form af et Marshal team.

Marshals er personer, der hjælper med til at alle påbud og ordensforskrifter

i en klub overholdes.

På vores bane, er det vigtigt man kun spiller, som man er berettiget til, bestiller tid og bekræfter sin tid før spil, at der kun spiller medlemmer på vores bane og at driving range ligeledes kun bruges af vores medlemmer.

Vi har ikke tidligere holdt specielt justits omkring disse ting, men noget tyder på behovet er der nu.

Holbæk Golfklubs bestyrelse har derfor besluttet at nedsætte et underudvalg til Ordensudvalget, hvorfra Marshal Teamet skal organiseres.

Indtil videre starter vi med 7 Marshals, der vil være synlige på banen samt i og omkring klubhuset.

Marshals bærer veste med påskrift og identifikationskort.

I kan træffe Marshals på forskellige tidspunkter af dagen, da der ikke arbejdes ud fra en fast tidsplan.

Baneservice fungerer fint i de tidsrum, der er aftalt og klubbens medlemmer vil derfor ikke se Marshals samtidig med at Baneservice personale har vagt, medmindre det er aftalt.

Baneservice og Marshal grupperne har forskellig artede opgaver og kan og må derfor ikke sammenlignes.

Vi er overbeviste om, at I alle tager godt imod og respekterer de nye Marshals og de opgaver de skal udføre – i klubbens interesse.

De bedste hilsener

Bjarne Kjærside.