Klubmesterskaberne 2021 i Slagspil blev afholdt i weekenden d. 28/29. august hvor der blev spille 2 runder lørdag og 1 runde søndag for både damer og herrer samt de 3 følgerækker A/B/C som var Mixrækker.

Damer og herre samt A spillede fra scratch men B spilled netto salgspil og C Stableford. Derudover skulle der også om lørdagen finde mester i Junior og Mid-aged.

Vinder i junior drenge blev Jacob Ege-Johansen og vinderne i Mid-aged blev Vibeke Bjerregaard Andersen og Morten Ebbesen

Om søndagen skulle der så findes de øvrige klubmestre her blev det igen Vibeke der løb med sejren hos damerne mens Alexander Kristensen kom fra baghjul efter en lidt skidt lørdag og vandt hos herrerne.

I A/B/C-rækkerne blev vinderne Jan Bonde, Søren Andersen og Alice Knutzon

I alt deltog 35 spillere i de forskellige rækker hvoraf de 4 var damer.

Herfra skal lyde en opfordring om at bakke op om vores klubmesterskaber så vi kan skabe en festelig dag og ramme for alle.

Brian Madsen
Formand for Turneringskomiteen