1. april tømmer vi containeren for havemøbler, så har du/ I lyst til at hjælpe, er I meget velkomne. Vi starter vi kl. 10.

Lige om lidt starter vores nye sæson, og i den forbindelse prøver vi at gøre vores klubhus hyggeligt. Vi har omorganiseret afrydningsstedet, således at det bliver nemmere både for brugerne og restauranten. Vi flytter bordene lidt rundt, så det ikke ligner en kantine, duge kommer på bordene, for at give lidt farve.

Husk, at klubhuset er vores sted, vi har alle ansvar for, at det ser pænt ud, så hjælp hinanden med at sætte borde på plads, hvis I har rykket dem sammen. Der kommer gæster udefra, hjælp dem hvis de ikke ved, at vi har selvafrydning.

I denne våde tid, hvor alt hænger fast på sko og støvler, vil Hanne blive glad , hvis I har renset jeres fortøj.

Vi glæder os til at se jer alle i vores fælles klubhus.