Tiden nærmer sig vores sidste spilleweekend i Danmarksturnering og hertil skal selvfølgelig bruges nogle af klubbens bedste spillere.

Vores 1. hold damer skal en tur til Odense lørdag d. 13. august og tager imod Juelsminde hjemme søndag d. 14. august. Med blot ét point i de sidste to kampe har holdet sikret sig endnu en sæson i 1. division. Dog skal det lige nævnes at Juelsminde er tvunget til sejr i deres sidste to kampe hvor de møder puljens absolut stærkeste hold om lørdagen og Holbæk selv om søndagen. Så vores piger kan selv afgøre deres skæbne i deres sidste to kampe.

Holdet ser således ud til den kommende weekend.

LØRDAG ude mod Odense:
Pernille Carlson
Karoline Roed-Sørensen
Stina Nielsen
Ann Sofie Madsen

SØNDAG hjemme mod Juelsminde:
Pernille Carlson
Karoline Roed-Sørensen
Camilla Kjær
Stina Nielsen
Ann Sofie Madsen (reserve)

Vores 1. hold herre skal en tur til Næstved lørdag d. 13. august og tager imod Sydsjælland hjemme søndag d. 14. august. Med et forspring på 4 point til Sydsjælland på 4. pladsen inden sidste weekend ser det ud til at vores bedste herre sikrer sig endnu en sæson i 2. division. Sydsjælland er både bagud på point og scores og meget skal gå deres vej hvis de skal overhale Holbæk. Så med blot et enkelt point i den sidste weekend er vores herre sikre. Holdkaptajn Alexander Kristensen har udtaget følgende spillere:

LØRDAG ude mod Næstved:
Christian Bindslev
Kenneth Mårtensen
Alexander Kristensen
Oliver Roed-Sørensen
Jonas Palsgård
Kasper Havshøi
Rasmus Frøslev

SØNDAG hjemme mod Sydsjælland:
Christian Bindslev
Kenneth Mårtensen
Marcus Carlson
Alexander Kristensen
Oliver Roed-Sørensen
Jonas Palsgård
Kasper Havshøi

Vores 2. hold herre skal en tur til Roskilde lørdag d. 13. august og tager imod Albertslund hjemme søndag d. 14. august. 2. holdet er presset inden den sidste weekend, med blot 1 point efter 4 kampe ligger holdet sidst i deres pulje i 4. division, hvor Albertslund ligger med 2 point. Meget kan stadig ske i puljen så det kan blive en meget tæt kamp hjemme mod Albertslund søndag, hvis Holbæk tager point i Roskilde. Holdkaptajn Thomas Nielsen har udtaget følgende spillere:

LØRDAG ude mod Roskilde:
Morten Bitsch
Lars Frøslev
Jonas Ebdrup
Sten Christiansen
Morten Ebbesen
Alexander Beck
Ole Evert

SØNDAG hjemme mod Albertslund:
Lars Frøslev
Jonas Ebdrup
Sten Christiansen
Alexander Beck
Morten Ebbesen
Jonas Bock-Pedersen
Ole Evert

Til sidst vil jeg gerne lige gøre lidt reklame for vores sidste hjemmekamp i denne sæson søndag d. 14. august. Med alle hold spillende hjemme håber vi at se så mange af vores medlemmer komme ud og fejre vores flotte resultater i år. Samt at se noget fornemt golf på vores flotte golfbane.

På vegne af Sportsudvalget
Thomas Fredborg Nielsen