Regionsgolf 2015: Kanonflotte resultater for Holbæk golfklubs 8 hold

De indledende runder er nu færdigspillet og vores 8 hold har sportsligt klaret sig  helt  fantastisk flot, idet 5 af holdene har vundet deres puljer, nemlig A-holdet (kaptajn Brian Madsen), B-holdet (kaptajn Søren Vestergaard), C-holdet (kaptajn Arne Holm Rasmussen), Senior B-holdet (kaptajn Jytte Clemmensen/Anne-liese Larsen) samt Veteran A-holdet (kaptajn Kaj Sørensen).

De 3 sidste hold – D-holdet (kaptajn Søren Mygind), Senior A-holdet (kaptajn Rie Warrer) samt Veteranhold B (kaptajn Erik Olesen) – er alle blevet nr. 2 i deres puljer. D-holdet og Veteran B-holdet med samme antal points, som de vindende hold, kun slået med et mulehår

Altså en helt fantastisk flot indsats, hvorfor der skal lyde en stor tak til kaptajnerne og alle de spillere, som har deltaget i de indledende runder. Vi håber, I alle desuden har haft nogle gode og hyggelige oplevelser med spillerne fra de andre klubber før, under og efter matcherne.

Efter sommerferien skal de 5 puljevindere i gang med mellemrunderne i Region Øst. Held og lykke med disse matcher og hold nu en god sommerferie.

Med sportlig hilsen

Jens Vind-Andersen og Knud Winskov Sørensen