Generationsturnering i HGK 2017

Den 21. maj blev der afholdt generationsturnering i Holbæk Golfklub. De unge juniorer havde taget deres forældre eller bedsteforældre med, de lidt ældre golfspillere havde bare fundet en medspiller, der enten var 20 år yngre eller 20 år ældre – sådan var konceptet nemlig.
Der blev spillet foursome og vejret strålede fra en stort set skyfri himmel. Vores sponsor Toyota Holbæk NHE Biler A/S havde sørget for at generationerne kunne hygge sig på banen mens de spillede golf sammen. Alle spillere fik en sodavand, lidt frugt og slik. Slikket brugte spillerne både til at fejre gode slag, men også nogle gange til at trøste sig efter lidt mindre gode slag …
Der blev spillet i to rækker, hvor der fra sponsoren Toyota Holbæk NHE Biler A/S var indkøbt præmier til de to bedst i hver række. Derudover havde sponsor også sørget for præmier til tætteste slag på flaget på hul 11 og hul 16. Og så var der selvfølgelig også et hav af klappepræmier.
Førstepladsen i de to rækker blev domineret af én familie, der var tilmeldt med hele tre generationer.

A-rækken blev vundet af Rasmus og Niels Frøslev

B-rækken blev vundet af Lars og Jeppe Frøslev.

Runner up blev i A-rækken Kurt Olsen og Susan Christensen, B-rækken Michael Sander og Clara Sander.
Tættest på flaget blev på hul 11 Morten Aamann Poulsen og Niels Weise Havshøi og på hul 16 Kaj Sørensen og Alexander Beck.
Tillykke til alle vinderne som man kan se sammen med sponsor fra Toyota Holbæk NHE Biler A/S nederst på siden.
Efter turneringen blev der spist frokost i Cafe Mulligan, hvor sponsor igen var på banen – denne gang med drikke til frokosten.

May Mollerup havde forberedt en lækker buffet til turneringens deltagere.

May Mollerup havde givet 1 gavekort på Kr 200,00 til Cafe Mulligan. Der  blev trukket lod blandt de deltager som ved tilmelding også havde tilmeldt sig spisning.

Efter frokosten blev der uddelt præmier til vinderne samt de mange klappepræmier og endelig blev der råbt hurra for både sponsor og Holbæk Golfklub. Råbet blev selvfølgelig fulgt op af suset fra Kirsebærholmen – og suset var blid ved os i dag.

En stort tak til sponsor