FYRAFTENSGOLF – for firmaer og private

Oplev en af Danmarks smukkest beliggende golfbaner

For at give endnu flere mulighed for at prøve kræfter med golfspillets glæder og opleve fornøjelsen ved at være tæt på naturen på vores dejlige bane, inviterer Holbæk Golfklub  grupper eller enkeltpersoner til at prøve spillet på banens 6 første huller.

Kom og få mulighed for at tilbringe nogle hyggelige, sjove og uforpligtende timer sammen.

I kan være et firma, en afdeling af et firma, en grundejerforening, et motionshold, dig og din nabo…. kort sagt nogle mennesker, som har lyst til at udfordre jer selv sammen med dem, I kender.

Klubben stiller træning og udstyr til rådighed samt mentorer til at guide jer og følge med på banens første 6 huller.

Hvor?
Holbæk Golfklub, Dragerupvej 50, 4300 Holbæk

Hvornår?

Kl. 18.00

Tirsdag den 28. april. 2015

Onsdag den 27. maj 2015

Tirsdag den  30.juni 2015

Onsdag den 26.august 2015

Tirsdag den 29.september 2015

Pris?
Gratis. Mad og drikke er dog ikke inkluderet.

Påklædning?
Praktisk tøj og sko med flade hæle.

Café Mulligan, er selvfølgelig åben, så I kan runde aftenen af med lidt at spise og drikke.

Hvis du/I har lyst til at være med, så tilmeld jer som enkeltperson eller gruppe i Holbæk Golfklubs sekretariat på  tlf. 59 43 45 79 eller jb@holbakgolfklub.dk mærket Fyraftensgolf.