…… er i dag blevet afholdt i Holbæk Golfklub. 29 spillere med hcp. 37 og derover dystede om  den eftertragtede vandrepokal samt skønne præmier fra Kop og Kande i Holbæk repræsenteret ved Bent Lyngesbo.

Der blev spillet stableford i 2 rækker over 12 huller – hul 7 til hul 18 og nærmest flaget på hullerne 7 og 16 i 1 slag for A-spillere og 2 slag for B-spillere.

Vejret artede sig nogenlunde….. de sorte skyer kredsede omkring Kirsebærholmen og det rumlede i det fjerne. Til sidst gik der hul på skyerne og spillerne måtte søge ly for regn og torden, men alle gennemførte og følgende fik præmier med hjem.

Duffers Day vandrepokal blev vundet af: Anne B.Christensen med 31 point.

A-rækken blev vundet af:

Marianne Jeppesen, 24. p.
Torben Vilfort, 24 p.
Jens Rohrberg, 23 p.

B-rækken blev vundet af:

Anne B. Christensen, 31 p.
Warny Tønder, 28 p
Carsten A. Nielsen, 24 p

Tak til sponsor Kop og Kande i Holbæk for en masse skønne præmier i form af gavekort samt flotte klappepræmier.

Vindere Duffers Day 2019