Demo-dag i Holbæk Golfklub!

Kom til demo-dag i Holbæk Golfklub, både Wilson Staff og Callaway kommer og viser udstyr frem.

Wilson Staff kommer d. 13/5 fra klokken 10-13

Callaway kommer d. 24/5 fra klokken 10-13

Hvis du/i skulle have lyst til at kigge forbi eller prøve noget af det nye udstyr for 2021, bedes i melde jer på inde i proplanner eller kontakte shoppen for at blive skrevet op.

Wilson demo-dag:

Her kan alle frit komme og prøve eller blive fittet til noget nyt udstyr. Ønsker man en Fitting, bedes du melde det til shoppen, så vi kan sætte et bestemt tidspunkt ind til Fitting.

Callaway Fitting-dag:

Her kan man kun møde op hvis man har bestilt tid til Fitting, da Callaways nye regler kræver tidsbestilling. Bliver kun afholdt hvis der er 5 eller flere tilmeldte til Fitting.

Håber i vil gøre brug af dette, da det er en oplagt mulighed for at blive målt igennem, samt se om noget udstyr kan hjælpe ens spil.

Vi glæder os til at se jer til vores Demo/Fitting dag.

Kh

Ole & Nick