Danmarksturneringen 1. og 2. runde

Det blev en kølig og blæsende weekend for klubbens fem hold i Danmarksturneringen. Trods det havde flere af klubbens medlemmer fundet vej til golfbanen – tak for det! Ligeledes skal der lyde en stor tak til Mogens, Michael, Henning og Henrik for hjælp med bane og turneringsafvikling.

Specielt lørdag var der stærke spillere på banen, idet Mads Vibe Hastrup, Lasse Sonne og Lasse Frølich var med på Roskildes hold. Hertil kommer så vores egne stærke drenge Christian Bindslev (der lige har vundet midage turneringen Copenhagen Throphy), Kenneth Mårtensen og ikke mindst Jens Kristian Thysted. JK har givet de gamle drenge baghjul og spiller nu 1. single og med to sejre i begge sine singler bliver det spændende at følge den unge mands bedrifter.

Resultaterne blæste lidt som vinden:

2. division herrer

Taber lørdag 14-4 til Roskilde

Vinder søndag 13-5 over Greve

3. division Senior (5 herrer+2 damer)

Vinder ude på Bornholm 9-5 over Nordbornholm

Vinder 10-4 over Ledreborg