70 spillere var mødt frem til årets sidste turnering, som startede i dejligt solskin og det vejret viste sig fra sin bedste men kolde side med skiftende skydække, hvor der skulle spilles alternative på kryds og tværs af banen. Banen var den samme som sidste år på i alt 13 huller i par 48 hvor spillerne blev udfordret på valg af strategi.

Efter at der var blevet holdt briefing om banens forløb og diverse sikkerheds foranstaltninger blev spillerne sendt ud på banen til små 4 timers underholdende golf.

Alle spillere kom rundt i mere eller mindre gode runder men alle med et smil på læben over den anderledes måde at spille vores dejlige bane på, der blev slået både exceptionelle slag som da den senere vinder i Damerækken Charlotte holede et indspil hen over skrænten på 14. huls green og store skæverter hvor bolden fløj i højre og venstre.

Efter runden havde Restaurant Albatros sørget for at der var Chili Con Carne til alle som blev nydt elfter alle var kommet ind og turneringkomiteen havde tastet score i systemet og vi fik efterfølgende delt præmier ud til dem der havde været nærmest flaget og præmier til de 5 bedste i hver række.

Dagen sluttede traditionen tro med 3 hurra og suset over Kirsbærholmen og de obligatoriske billeder af vinderne.

En stor tak skal lyde til MR Team og Intersport for de flotte præmier og som fortsætter som sponser i det vi håber kan blive en tradition for afslutning på sæsonen.

Damerækken:

Charlotte Westhoff 29 point