KOMMER DU TIL AMBASSADØRTRÆF?

Hvad går det ud på?

Den 26´nde maj slår Holbæk Golfklub dørene op til en forrygende 9-hullers-parturnering på banens to 9-hullers-sløjfer. Som mange sikker husker blev et lignende arrangement holdt start april 2016. I et forrygende vejr, men med 18 fyldte huller (6 spillere på hver). Nu ser vi om vi kan gentage succesen i slutningen af maj, da det her er varmere med solskin og ingen blæst …

Hvordan bliver jeg ambassadør?

Vi inviterer alle klubbens senior- og ynglingemedlemmer til at blive ambassadører. Det betyder, at vi opfordrer dig til at invitere en ikke-golfspillende makker med til 9-hullers-parturneringen på HGK´s version af Golfens Dag. Din makker kan være et familiemedlem, en ven, nabo, kollega…. dvs. junior tag din bedste med, mor/far eller BFF ? Senior tag barn/samlever ven osv med. Goffer tag dit barnebarn/barn samlever, fest makker med. Eneste grænse er at det er en ikke i forvejen golfspillende makker.

Når du har fundet en makker, skal du melde jer til turneringen. Du finder turneringen i turneringsprogrammet under navnet: Ambassadørtræf – d.26/5 2018 . Du kan også tilmelde dig på opslag i klubhuset( opsat snarest) . Ambassadørtræf direkte link

Mødetid til fælles info kl.9.00. Uddeling af scorekort, Banesandwich, vand.

Træning på trænings anlægget, medlemmet står for træning og udstyr til sin makker. Evt. låne grej, eller man deles rundt på banen.

10.15 gunstart

12.45 Kaffe kage incl. Præmie uddeling