1. april 2016

Golfens Dag Net og hjemmesideAmbassadørtræf – Golfens Dag

Kære deltagere.

Fristen for at tilmelde sig turneringen er nu udløbet.

I alt har 120 spillere – 60 hold – tilmeldt sig!

Vi har fra starten været nødt til at sætte et deltagermaksimum på 108 spillere – 54 hold – af hensyn til en fornuftig afvikling af turneringen . De senest tilmeldte er derfor kommet på venteliste efter først til mølle princippet. Skulle der indløbe afbud vil de få tilbudt plads i turneringen.

Vi spiller greensome med tre makkerpar i hver bold. Alle spiller fra grøn tee.

Begge spillere i makkerparret driver – slår en bold fra teestedet. Derefter

vælges den bedste bold, som parret skiftes til at slå til, indtil den er i hul. Holdets score noteres på scorekortet som antal slag og point. Efter runden afleveres scorekortet på turneringskontoret. Alle samles i klubhuset til kaffe og kage samt præmieoverrækkelse.

Program for dagen:

Kl. 8 – 9                    Indskrivning, udlevering af scorekort og goodiebag. Makkerparrene finder hinanden.

Kl. 9- 9.10                  Fælles velkomst og information.

Kl. 9.10 – 9.50           Træning i makkerpar af putning, indspil og langt spil.

Kl. 9.50 – 10              Holdene går til deres starthuller og turneringen begynder.

Ved 13-tiden              samles alle i klubhuset.

Ambassadørerne er ansvarlige for at fremskaffe golfudstyr. Man må gerne dele sit udstyr med sin makker.

Ambassadørerne er medansvarlige for træningssessionen.

Vel mødt den 17. april. Vi glæder os til at se jer alle.

Golfens Dag Net og hjemmeside
Mange hilsener