Dagen hvor sæsonstarten skulle markeres med åbningsturneringen startede i de går nuancer. Det regnede til kl. 8.30 hvorefter det gradvist klarede op således at det meste af turneringen blev afviklet i solskins vejr. Der blev indtaget moegenmad i Mulligan indtil kl. 9.00 hvor Gitte Feldskou holdte åbningstalen, i formandens fravær. De kunne derefter konstateres, at 101 medlemmer havde tilmeldt sig dagens turnering. Efter 4 timer og 10 minutter kunne deltagerne samles i Mulligan, hvor May og hendes personale havde arrangeret en flot buffet. Turneringen blev vanligt vis afviklet som en Texas Scramble med følgende resultat.

1

Thomas Fredborg Nielsen, Jonas Snedker Bock-Pedersen,                   70

Anders F. Jensen, Bent Lyngesbo, Anne Christensen

2

Ulrik Thysted, Hanne Jaksland, Niels Ole Dvinge, Lone Glistrup        71

3

Mikael Brock Roslind, Henrik Hedegaard, Anne Beck Sørensen,

Susanne Patij  72

4

Steen Risum, Ingrid Bo Winding, Gerda Stendal,                                   72

Birgit Søndergaard

5

Sten Sjørslev, John Sejer, Jens Vind-Andersen, Pia Berg                       73

Der blev spillet til nærmest flaget på følgende huller

5                                          Karsten Vase, 1,49 m.

7                                          Rasmus Otto Jensen, 1,89 m.

13                                        Hanne Poulsen, 3,52 m.

Der var indsamlet et kæmpe præmiebord til spil og lotteriet, et kæmpe tak til sponsorerne for deres medvirkende.

27.476 kroner blev indsamlet, hvilket er ny rekord. Pengene går ubeskåret til Camp Optur, en sommerlejr, der er etableret af Holbæk Sygehus’ Børneafdeling for Overvægtige Børn og Unge.

Tak til dagens deltagere for Jeres medvirkende og indsats, tak til hjælperne omkring turneringen; Brian Madsen, Pernille Vester, Kurt Olsen, Soren Olsker samt Jens V-Andersen.

Dagen blev afsluttet med ønsker om en god sæson for alle, 3 x hurra og suset fra Holbæk fjord.

Uafhentet lotteripræmier kan afhentes ved kontakt til kontoret, medbring lod.

Blå/stribet: 108, 156

Lyserød: 10, 199