Søndag d. 8. oktober afholdtes Efterårs Fourball
76 spillere havde med stor sandsynlighed fulgt med i vejudsigten de sidste dage inden turneringen. Dagen før havde det regnet hele dagen, men denne søndag morgen kiggede solen frem blandt spredte skyer, det var nærmest så man blev helt GLAD. Og det var sponsor også, nemlig Bilcenteret Glad samt Michelin. Det var tørvejr stort set under hele turneringen, men det var ret blæsende fra nordvest.
Trods blæsevejret var der rigtig pæne scores, rækkerne blev vundet i henholdsvis 44 og 42 point. Desuden var forsøgene på ”nærmest flaget” også temmelig nærgående.
Udover præmierne til vinderne, var der mange klappepræmier, således adskillige af deltagerne havde en præmie med hjem.
Efter indtagelse af en dejlig buffet og udlevering af præmier udråbtes der i samlet kor; tre gange hurra samt suset fra Holbæk fjord, for dagens vindere, sponsorerne samt Holbæk Golfklub.
Resultater:

A-rækken
1 – Klaus Christensen / Mette Franch, 44
2 – Helle Kipling / Jan Kipling, 43
3 – Lars Bretlau / Marc Bretlau, 42
4 – Kim Ahlgren Vium / Tobias Vium, 42

B-rækken
1 – Karsten Vase Jensen / Conny Lund Jensen, 42
2 – Karin Dahl / Niels Abild, 41
3 – Bent Duvier / Henning Vinther, 40
4 – Jørgen Holm Nielsen / Inger Halskov, 38

Nærmest flaget
Hul 5 – Per Bækgaard Madsen, 4,34 mtr.
Hul 7 – Helle Kipling, 1,59 mtr.
Hul 13 – Claus Christensen, 0,57 mtr.

​​​​​​​​​