Årets klubmesterskaber i hulspil i Holbæk Golfklub

I weekenden den 23. og 24. september blev der afholdt klubmesterskab i hulspil i Holbæk golfklub. 32 spillere stillede op i 5 forskellige rækker.
Den våde sensommer har sat sit præg på banen, som er meget våd og tung. Det sætter selvfølgelig spillernes evner på en prøve; slagene skal ligge præcist, da man ikke får noget rul på fairways.
Spillerne troppede op lørdag morgen til et vejr, som ikke var strålende, men dog uden regn og blæst, hvilket er sjældent på Kirsebærholmen.
Efter nogle tætte matcher kunne de 16 spillere, der gik videre til søndagens semi- og finalerunder køre hjem og krydse fingre for, at vejret ville arte sig lige så pænt søndag.
Spillerne mødte friske op søndag morgen til en vindstille dag – men dog med lidt støvregn.
Udskilningsløbet gik i gang og efter nogle spændende og tætte matcher kunne spillerne gå i klubhuset og spise frokost inden selve finalerunderne blev sat i gang.
Da finalerunderne blev sat i gang, viste efterårsvejret sig fra sin bedste side – solen tittede frem mellem skyerne og temperaturen sneg sig op i nærheden af de 17 grader. Et perfekt vejr til at spille golf i, hvilket også blev bevist ude på banen. En enkelt match måtte endda ud på hul 19 før vinderen blev fundet.
Efter en dejlig weekend med godt golfvejr kunne årets klubmestre (se nedenfor) kåres i klubhuset med overrækkelse af præmier og 3 hurra-råb og suset over Kirsebærholmen.

Herrer:
1. Kasper Weise Havshøj