dsc_0392

Årets klubmestre i hulspil blev fundet i dag. I løbet af formiddagen spillede herrerækken semifinaler. I første bold spillede Kasper Weise Havshøi mod Jens Christian Thysted, og det endte med en sejr på 4-3 til Kasper. Anden bold bestod af Steen Christiansen og Jonas Ebdrup. Her vandt Jonas 4-3. Finalen stod mellem Kasper og Jonas, og efter en meget lige og velspillet match kunne Kasper kalde sig klubmester i hulspil med 1-0 efter 18 huller.

Hos damerne blev der alene spillet finale mellem Susan Christiansen og Stina Nielsen. Udfaldet blev en sejr til Stina på 2-1.

Senior damerækken blev en dyst mellem Pernille Carlson og Vibeke Bjerregaard som endte med sejr på 5-4 til Pernille.

Finalen i senior herrerækken blev spillet allerede om formiddagen mellem Steen Risum og Ole Evert. Ole vandt denne match med 6-4.

I veteran damerækken vandt AnneLiese Larsen 1-0 på hul 19 over Susanne Sjørslev, og i veteran herrerækken vandt Sten Sjørslev 3-1 over Per Tinning.

Alle klubmestrene blev efterfølgende hyldet.

dsc_0390

dsc_0395