Har du set, at der spilles en anderledes turnering lørdag den 3. september? Det er en flagspilsturnering, som samtidig danner rammen om finalen i årets Captains Cup turnering. Og som noget ganske særligt afsluttes dagen med spisning og fest med levende musik og dans. Du kan spille med i turneringen og deltage i spisning og fest, men du kan også vælge at spille med i turneringen uden at deltage i spisning og fest. Og endelig kan du deltage i spisning og fest uden at have deltaget i turneringen. Der er altså kort sagt flere muligheder for at møde andre klubmedlemmer og få gode oplevelser på og/eller uden for banen. Og din partner er også velkommen til at deltage i festen, selv om hun eller han ikke er medlem.

Sponsor Gert Jørgensen VVS giver velkomstdrink og betaler for musikken.

Snyd ikke dig selv for en festlig dag og aften. Meld dig til på golfbox eller på opslag i klubhuset.

Sten Sjørslev

Turneringsleder