Kære Gof’inder.

Velkomst- og orienteringsbrev til golfsæsonen 2016.

En ny golfsæson tager snart sin begyndelse, og vi mødes til lodtrækning

fredag den 8. april 2016 kl. 08,10 til 18 huller og kl. 10:15 til 9 huller i klubhuset.

Efter spillet er der fælles spisning (smørrebrød – bestilles på fremlagt liste inden spillet) og præmieuddeling.

Kontingent:

Kontingent 200,- kr. betales ved sæsonstart og senest den 18. april til Bente Olsen eller til

Konto: 1726 – 0721691470 (husk navn og medlemsnr.)

Vedr. 18-hullers runden.

Lodtrækningstidspunktet er som tidligere – kl. 08,10. Der er planlagt fællesmatch med Gofferne i Holbæk fredag d. 20. maj samt i Roskilde fredag d. 23. sep., hvor vores bane får besøg af mange greenfee spillere. Vi har derfor fundet frem til en anden bane, som således bliver Roskilde, hvor vi både har en speciel greenfee aftale samt kan gøre brug af SGO ordningen. Nærmere om dette senere. Se spilleplan – 18 huller.

Vedr. 9-hullers runden.

Da der har været gode erfaringer med at spille 9 huller, fortsætter vi med dette sammen med Gofferne. Der vil være fælles lodtrækning kl. 10,15 og spil umiddelbart efter fra 1. tee. Såfremt alle Gofferne, – der spiller 18 huller – ikke har passeret 1. tee, må man vente, til de har passeret. Der er reserveret tider til seniorklubben til kl. 11,10 inkl.

Dette spilletidspunkt er planlagt for at tilgodese muligheden for socialt samvær ved frokosttid og præmieuddeling – henholdsvis hos Gof’inderne og Gofferne – uanset om man spiller 9 eller 18 huller. Spilleplanen er den samme som på 18 huller.

Der er udflugt til Lolland den 18.-19. august 2016. Alle medlemmer af Gof’inderne kan deltage. Der spilles 18 huller begge dage. Mere information er på vej.

Der dukker sikkert mange spørgsmål op. Dem løser vi efterhånden.

Vi glæder os til at se jer til åbningsmatchen og den nye sæson.

Mange hilsner Bente Olsen, Yvonne Kjærside og Karin Veje.

D. 21/3 2016