De første to år måtte HGK’erne gå på nettet og selv finde billetter til Made in Denmark turneringen på Europa Tour’en.

Til den tredje udgave af turneringen, der spilles i dagene 24. august til 28. august, kan medlemmerne nu købe billetter til eventen i Himmerland. Vi er nemlig blevet såkaldt ambassadørklub og kan sælge billetter til turneringen, det være sig både partoutkort, der gælder alle dage, og billetter til de enkelte dage.

Du sparer tid, og klubben kan tjene en skilling ved at være agent. Billetter kan kun købes på kontoret i dets åbningstider.

Turneringen i Himmerland er en af de største på Tour’en, når det gælder tilskuerbesøget. I 2014 var der 82.798 besøgende, i fjor dukkede der 3.700 flere op. I år er håbet at fastholde stigningstakten, så turneringen når at passere de 90.000 tilskuere.