Hvad går det ud på?

Den 17. april 2016 er det Golfens Dag, og Holbæk Golfklub slår dørene op til en forrygende 9-hullers-parturnering på banens to 9-hullers-sløjfer.

Hvordan bliver jeg ambassadør?

Vi inviterer alle klubbens senior- og ynglingemedlemmer til at blive ambassadører. Det betyder, at vi opfordrer dig til at invitere en ikke-golfspillende makker med til 9-hullers-parturneringen på Golfens Dag. Din makker kan være et familiemedlem, en ven, nabo, kollega….

Når du har fundet en makker, skal du melde jer til turneringen. Du finder turneringen i turneringsprogrammet under navnet: Ambassadørtræf – Golfens Dag – golf er livslang kærlighed, 17.04.2016. Du kan også tilmelde dig på opslag i klubhuset. Tilmelding er mulig fra begyndelsen af januar.

Hilsen Hverveudvalget