Sensommeren viste sig fra sin bedste side, da 54 spillere lørdag formiddag gik en runde på Kirsebærholmen. Udover sponsorerne deltog en række af klubbens elitespillere, medlemmer af Sponsorudvalget og Bestyrelsen. Royal Unibrew sponserede drikkevarer til runden, og spillerne fik undervejs besøg af servicevognen, der medbragte varme og kolde drikke, frugt og chokolade.

Vinderen af turneringen blev Pernille Carlsson Pedersen med 38 point. På de første placeringer kunne man i øvrigt finde bestyrelsesmedlemmer og andre elitespillere. I præmierækken var Henrik Dohrmann med 36 point første mand, herefter kom Henning Jessen fra Greve golfklub med 35 point, Jan Thomassen med 33 point, Martin Henriksen med 33 point, Jesper Gettermann med 32 point, Henrik Madsen med 32 point og Claus Boisen Lidegaard ligeledes med 32 point. Præmieodtagerne ses nedenfor.

Billeder fra Sponsorturneringen

image image image image image image