I weekenden d. 5/6. september blev der fundet de første klubmestre i Hulspil. Lørdag blev der spillet 1/4 finaler hos herrerne, deres semifinaler og finale er udsat til lørdag d. 12. september pga. oprykningsspil om søndagen.

Damerne spillede semifinaler og finale søndag, seniorer og veteraner spillede semifinaler om lørdagen og finaler om søndagen.

Lørdagen bød på masser af regn og blæst men alle matcher blev gennemført. Søndagen var lidt mere nådig uden alt for meget regn nem med masser af blæst, dog måtte undertegnede ud og rulle lidt vand af 14. og 17. green om formiddagen og der blev lidt transport ud til Kirsbærholmen da vandet stod lidt højt på stien.

Damerne slog ud allerede kl. 8 og seniorer og veteraner et par timer senere. Efter formiddagens semifinaler viste det sig at damernes finale skulle stå mellem Karoline Roed-Sørensen  og Susan Christiansen. Det viste sig at være en tæt kamp som bølgede lidt frem og tilbage men med Karoline i føresædet og hun kunne trække sig sejrigt ud af matchen efter 17. hul med en 3/1 sejr.

I Senior herrer var det et opgør mellem Jim Clemmesen og Peer Andersen, Per startede dagen med at køre sine køller over og måtte derfor låne lidt udstyr det viste sig dog at blive for stor men mundfuld og Jim kunne lukke matchen 7/6.

Veteran damer var et opgør mellem Jytte Clemmesen og Susanne Sjørslev som var rigtigt god spillende og vandt 3/2. Veteran herrer var lidt mere spændende og Per Tinning og Sten Sjørslev kunne ikke få nok af vores dejlige banen og måtte lige en tur ud på 19. hul før Sten kunne trække stikket hjem med en par.

Alle vore klubmestre blev behørigt fejret i Cafe Mulligan.

Turneringsleder
Brian Madsen