Efterårs fourball 2018

68 deltagere mødte op den blæsende efterårs morgen, 7. oktober. Vejrudsigten lovede tørvejr og delvis sol, det holdet stik. I løbet af turneringen aftog blæsten mens solen momentvis kiggede frem.
Der skulle spilles Efterårs Fourball hvortil der var opstillet et overdådigt præmiebord af sponsorerne, Bilcenteret GLAD og Michelin. Det tiltagende gode vejr, og spillernes strålende humør må have smittet af på spillelysten, der skulle præsteres rigtig fine scores for at være med i toppen. Der blev spillet i to rækker og holdene skulle godt op i fyrrene for at gøre sig gældende i præmierne. Mette Franch og Klaus Christensen vandt A-rækken med 44 point, de vandt også i 2017. B-rækken blev vundet af Jørn Peder Therkildsen og Jens Vind- Andersen med 45 point.
Vejret var så godt, at de første forfriskninger, efter spillet, blev indtaget ved bordene på østsiden af klubhuset, derefter gik man til bords hvor restaurant Albatros serverede Flæskesteg med tilbehør.
Efter middagen var der præmie uddeling jf. nedenstående resultat liste, der var også “nærmest flaget” på tre huller, 5-7-13.
Efter præmieuddelingen blev der udråbt hurra og suset fra Fjorden for vinderne, sponsorerne samt HGK.

Resultater:

A-rækken

1 – Klaus Christensen / Mette Franch, 45

2 – Per Bækgaard Madsen / Jens Færch-Jensen, 43

3 – Hanne Jaksland / Søren Jaksland, 41

4 – Sebastian Kamper Larsen / Hans Erik Jensen, 41

B-rækken

1 – Jørn Peder Therkildsen / Jens Vind- Andersen, 45

2 – Kaj Sørensen/ Anne Beck Sørensen, 45

3 – Palle Bank Andersen / Jan Kaiser, 42

4 – Klaus Eiland / Annette Berg Sørensen, ¨41

Nærmest flaget

Hul 5 – Søren Fjordgaard, 5,10 mtr.

Hul 7 – Mikael Brock Roslind, 2,60 mtr.