Efterårets fourball er en af klubbens mest populære turneringer, sponseret af Landrover ved Bilcenteret Peer Glad og Michelin.

Turneringen bliver afholdt Søndag d. 7. oktober – med gunstart kl. 9.00

Turneringen er en parturnering (fourball) med gunstart. Der spilles i to lige store rækker. Samlet spillehandicap maksimum 80 slag. Maksimum forskel på de to spillere 20 slag. Parvis tilmelding og mindst den ene deltager i parret skal være medlem af HGK. Deltagere skal være fyldt 13 og mindst den ene deltager i parret skal være fyldt 18 år.

Turneringsfee: kr. 150 pr. par.

Greenfee: Greenfee for gæstespillere herunder fleksmedlemmer er 250 kr. Greenfee afregnes i klubben! Betaling: Netbankbetaling af turneringsfee på følgende kontonummer: 0520 – 442191. Skriv navn(e), medlemsnummer (-numre) og turneringsnavn.

Skal I deltage i spisningen skal I tilmelde jer hos Restaurant Albatros.

TILMELDING TIL TURNERINGEN SENEST 2. OKTOBER 2018