Årets klubmesterskaber i hulspil i Holbæk Golfklub

I weekenden den 22. og 23. september blev der afholdt klubmesterskab i hulspil i Holbæk Golfklub. 34 spillere stillede op i 5 forskellige rækker.

Lørdagen fra præget af megen blæst og enkelte byger, som dog var meget voldsomme, så spillerne måtte krybe i ly.

Heldigvis (!) blev alle matcher lørdag afgjort inden spillerne nåede til hul 17, hvor vandet fra fjorden var trængt igennem diget og havde oversvømmet næsten hele fairway, så hullet var uspilbart.

Vejen ud til øen var også oversvømmet, men heldigvis stod vandet ikke højere, end at spillerne kunne gå på diget og komme nogenlunde tørskoet hjem.

Klokken 8 søndag morgen mødte friske spillere op til semifinalerne i herre- og damerækken.

Vejret var køligt – ca. 10 grader – og stadig med en god vind. Det meste vand var væk på hullerne, men vejen til øen var stadig oversvømmet, men takket været en frivillig (Kurt Olsen), blev vandet hjulpet væk, og spillerne kunne komme tørskoet ud og hjem.

Spillet blev gennemført uden yderligere forhindringer, og ud på eftermiddagen kunne årets klubmestre i hulspil kåres i klubhuset med overrækkelse af præmier,  3 hurra-råb og suset over Kirsebærholmen.

Herrer:
1. Jens Kristian Thysted