D. 14/6 holdt vi periode afslutning, og 18 M/K´r stillede til start på øen.

Kage / højt humør og koncentration var nogle af nøgle ordene . Det blæste en halv pelikan så dagens turneringsleder afgjorde at tættest flaget blev holdt på indspilsgreenen ved klubhuset.

Tillykke til Helle W. og Jens R.

Turneringen var krydret med et kast på hvert hul. kastet talte som ét slag.

Nr. 1. Pia Thomsen

Nr. 2  Margo Jespersen

Nr. 3 Gert Weinreich.

6 Personer har slået sig ud af begynderrækken, og blev behørigt taget imod af mix udvalgsmedlemmer . Tak til Sten og Ella .

D. 21/6 Holdt Juniorene afslutning, så vi benyttede muligheden til at få Træner Jan, til at undervise i shortgame testen. Mange gode tips og tanker blev delt, og testen blev taget.

Regeludvalget stod klar til at tage over kl 17.30, og hullerne 7 og 8 blev udforsket 🙂 Stor tak til Henning og Henrik for at stille op og dele ud af viden !

d. 28/6 starter ny periode , og den strækker sig til d. 9/8 hvor der er Duffersday. Mere om den senere.

Tilmelding til periodens Torsdags spil, sker som tidligere via golfbox. Skulle man have spørgsmål til dette skriv til HGKbegynder@gmail.com.

Begyndernes FB gruppe. Kom og vær med, find spille makkeren, fortæl om det gode slag, evt, sælg brugt start udstyr 🙂

Mvh. Begynderudvalget