Officielt tiltrådte golfklubbens nye forpagterpar, Hanne og Jimmy Derosche den 1. april. Parret er kommet flot fra start og har høstet store og glade emoji-smileyer, for både mad og betjening, på Facebook, hvor Hanne og Jimmy foreløbig har placeret sig. I løbet af et par uger er parret klar med faste menu- indslag under punktet Restaurant Albatros på Holbæk Golfklubs hjemmeside, men for at sige de mange Facebook-brugere tak for opbakningen har Restaurant Albatros valgt at invitere til en reception på lørdag den 14. april i de sene eftermiddagstimer.

Det sker i tidsrummet fra 16.00 til 19.00. Af samme årsag lukker køkkenet allerede kl. 15.00. – Vi håber også at se flere af klubbens medlemmer herude, men der skal ske tilmelding til os, enten via Facebook, på telefon 22591763 eller ved at henvende sig i baren.