Så fik vi skudt sæson 2018 igang hos begynderudvalget / spillere og mentorer .

25 spillere/mentorer var mødt op i klubhuset til en briefing om de nye tiltag for året.

Det var dejligt at se at , på trods af sidste års prøvelser / venten og lidt mere venten, så mange stadig har mod på at gå mentor. En del gammelkendte ansigter men også en del nye, som tager sig tid til at hjælpe de nye igang. Udvalget ville ikke være som det er uden jer ! en på forhånd tak for jeres hjælp.

Spillere som hjælpere, ser frem til at banen er lukket i tidsrummet 15.30-19.00 så dagen kan afvikles uden pres bagfra og med den ro der deraf kommer.

Begynderturneringen er lagt som en gunstart i år, og deraf skal man tilmelde sig turneringen over golfbox  senest tirsdagen før. Man får så en mail med hulstart og medspillere i bolden så man ved hvilket hul og med hvem man spiller med om torsdagen. Der er møde tid i klubhuset kl 15.45, opvarmede, udpakkede, med udskrevet scorekort og fulde af peps. kl 16.00 er der start fra hullerne.

Hvis man ikke har mulighed for at nå det til tiden, skriv en mail til udvalget, og vi laver en “opsamlings” bold 🙂 .

Gunstart = næsten samme sluttider, så vi opfordrer til at vi mødes i Albatros, nyder en kop kaffe, måske en ret af dagens .

Vi ses på banen d. 12/4-2018

Mvh. begynderudvalget

Begynder gruppe på Facebook : https://www.facebook.com/groups/1703387676367118/

Meld jer til hvis i lyster, find den spillemakker, fortæl om det gode slag, fortæl sagnet om den forsvundne bold. Ordet er jeres og billederne ligeså. Lukket gruppe for os begyndere 🙂