62 spillere var mødt frem til årets sidste turnering, Cross Country, hvor der skulle spilles alternativt på kryds og tværs af banen. Turneringsledelsen havde designet en bane på i alt 13 huller, i par 48, hvor spillerne blev udfordret på valg af strategi.

Efter at der var blevet holdt briefing om banens forløb og diverse sikkerheds foranstaltninger, blev spillerne sendt ud på banen til små 4 timers underholdende golf.

Alle spillere kom rundt i mere eller mindre gode runder, men alle med et smil på læben over den anderledes måde at spille vores dejlige bane på. Der var kun en lille episode, hvor formanden for turneringskomitéen absolut skulle ramme en af sine medspillere med en provisorisk bold – heldigvis uden den store skade.

Efter runden havde May sørget for, at der var dejlig varm og velsmagende gullasch til alle. Den blev nydt, mens turneringkomiteen kæmpede lidt med systemet, der ikke rigtigt kunne håndtere den anderledes bane. Derfor måtte scorekortene sorteres manuelt, og vi fik efterfølgende delt præmier ud til dem, der havde været nærmest flaget med sidegevinster til deres medspillere og præmier til de 5 bedste i hver række. Desværre var der et par spillere i B-rækken, som havde forladt klubben før præmieoverrækkelsen, så deres præmier gik videre til de næste i resultatet.

En stor tak skal lyde til MR Team og Intersport for de flotte præmier – og goodiebag-hilsenen med en golfhandske til samtlige deltagere.

Damerækken:

Hanne Jaksland 31 point

Hanne Daugaard 28 point

Susanne Sjørslev 27 point

Gitte Sørensen 27 point

Lisbeth Bjørk 26 point

Herre A-række:

Morten Aamann 28 point

Morten Holberg-Würtzner 27 point

Hans Henrik Daugaard 27 point

Mikael Roslind 26 point

Boje Lassen 26 point

Herre B-række:

Palle Andersen 30 point

Morten Therkildsen 26 point

Søren Olskær Hansen 26 point

Jørn Therkildsen 24 point

Johan Strauss 24 point

Nærmest flaget:

Hul 3, fra 6. gul tee til 4. greenD Der var desværre ingen på green i udslaget, så præmien blev til en klappræmie.

Hul 8, fra 10. gul tee til 9. green: Boje Lassen 1,28m

Hul 12, fra 16. rød tee til 12, green: Brian Madsen 2,06m