TV-Cup 2022 –    er for ALLE klubbens kvindelige medlemmer

Turneringen afvikles over 8 tirsdage fra 18/10-6/12 efter nedenstående konditioner:

HGK´s bestyrelse har besluttet, at statiske blokeringer ikke er muligt i den

kommende vintersæson for klubber i klubben, hvilket så er gældende

fra 15/10-22 – 1/4-23.

Derfor skal de spillere, som gerne vil spille med i TV Cup selv booke sig på

en tid i GB. Så book jer på fra kl 9:30 og frem. Dette kan gøres tidligst 14 dage

før spilledagen.

Mød op med jeres scorekort senest 9:15 til lodtrækning, da der er spil fra første tee kl. 9:30,

De 6 bedste resultater for hele perioden er tællende.

Pointberegning sker efter placering ift. stableford scoren på hullerne 1-8 + 18. Pointskalaen svarer til TD-turneringens Order of Merit.

Spillere, der ønsker at spille 18 huller, skal selv indberette sin score i Golfbox.

Scorekort afleveres i tirsdagsdamernes postkasse senest alle tirsdage kl. 17:00.

Hvis man ikke kan spille om morgenen pga. arbejde, er det muligt at spille uden for lodtrækningen og der skal så altid bookes tid i Golfbox og både spiller og markør skal spille med i TV-cup.

Turneringsfee er 100 kr. for hele perioden. Pengene dækker præmier og indgravering i pokal og skal betales senest 1. spilledag  – på MobilePay

til 24499112.  Husk navn og medlemsnummer.

Afslutning og præmieoverrækkelse finder sted den sidste spilledag 6/12 ved en fælles match (over 9 huller) og frokost efterfølgende (for egen regning)

De foregående sæsoner har resultaterne været ført i Golfbox, hvor en liste over Leaderboard og Order of Merit har været tilgængelige.  Det vil også være muligt i år, hvor Hanne giver en hjælpende hånd med indtastning i Golfbox.

Hilsen Jytte Clemmensen

j.clemme@live.dk