Juniorarbejdet i Holbæk Golfklub

I Holbæk Golfklubs juniorudvalg har vi få, men vigtige målsætninger:

Vi vil have så mange juniorer som muligt ud at spille golf
Det skal være sjovt at spille golf i Holbæk Golfklub
Det skal være trygt at spille golf i Holbæk Golfklub

Flyer for Holbæk Golfklub Junior, 2023

Vi prøver at give dem en bred vifte af tilbud og muligheder. Både golfmæssigt og via sociale arrangementer.
Kunne du tænke dig som forældre at deltage i vores junior udvalg, har vi plads til dig.

Udvalget arbejder pt som gruppe uden formand

Kunne du tænke dig at være starter om torsdagen kl. 17.00 og hjælpe med juniorturneringen, så skriv til shop@holbakgolfklub.dk

Vi accepterer ikke mobning, og hvis vi hører om noget, tager vi straks fat i det.
Heldigvis er ungerne så trygge ved os, at de normalt ikke tøver med at sige hvis der er nogle problemer.

Info for forældre

Juniortræning er pt placeret som nedenstående.

Junior og juniorelite træner Torsdage kl. 16-17 Holdene er for alle. Som vi kommer flere til udvides træningsmulighederne.

Juniorturnering

Torsdage kl. 17.00 og 17.10 har vi 9 hullers juniorturnering.

Kom og vær med når du er klar til spil.

Hvis dit barn har lyst til at spille golf, så er Holbæk Golfklub lige stedet.

Vi har en rigtig dygtig træner (pro), og nogle fantastiske unger.

Vi lægger stor vægt på ungdomsarbejdet hos os, og det vigtigste er at skabe et trygt og sjovt miljø for ungerne.

De første 2 ganges træning er ganske gratis, og udstyr kan lånes i klubben.
Der er altså ingen grund til at bruge en eneste krone, før dit barn har valgt at fortsætte med golfen.

Du er mere end velkommen til at kontakte klubben på or@holbakgolfklub.dk , hvis du har spørgsmål.

Formand og kontaktperson i bestyrelsen

Morten Aamann Poulsen

Tlf. 27578942