Velkommen som ny golfspiller i Holbæk Golfklub 2023!

Golfspillet rummer mange udfordringer for begyndere såvel som for øvede. Det er et spil, der kræver, at man øver sig og træner. Men det er også et spil, der giver mange glæder og mulighed for et givende socialt samvær under og efter runderne på vores smukke bane.

Begynderudvalget ved Pernille Vester og Rasmus står bla. for klubbens begynderturnering mandage kl. 17.20. Her vil du møde andre begyndere og få erfaringer med spillet. Du har mulighed for at deltage i regelaftener, og får mentorer med på nogle af runderne og bliver i det hele taget introduceret til golfspillet og klublivet.

Prøvemedlem 2023 Folder

Forhåbentlig vil også du komme til at opleve, at det er utrolig dejligt at spille banen og fornemme Holbæk Golfklubs unikke beliggenhed og at det, uanset niveau, er sjovt at spille golf og en stadig udfordring.

Formand:

Pernille Vester