Tirsdagsdamerne

Kom og spil golf med Tirsdagsdamerne

• Du har lyst til nye udfordringer
  • Du er klar til andre spilleformer og overraskende periodeafslutninger
  • Du kan lide at pleje dit konkurrencegen
  • Du kan også lide hygge og socialt samvær
  • Du er medlem af Holbæk Golfklub.
  • Dit handicap er 46 eller derunder
  • – og du synes tirsdag er en perfekt dag til golf

Sæsonstart

Vi starter sæsonen op tirsdag d. 4/4. Du kan spille formiddag mellem kl. 8.30 og 9.50 eller eftermiddag mellem kl. 15.10 og 16.20.

Det er tilladt at spille tidligere (fra solopgang) eller senere end de reserverede tider om eftermiddagen, såfremt man spiller med mindst en anden tirsdagsdame.

Ved spil senere end de reserverede eftermiddagstider, skal turneringsledelsen kontaktes. Så den ved der kommer sene scorekort. Der kan kun spilles på tirsdage.

Spilleplan

Vi deler sæsonen op i 3 perioder. Vi holder nemlig af periodeafslutninger. De begynder altid med en match og slutter med fællesspisning og præmieoverrækkelser. Der spiller vi sammen på kryds og tværs af formiddags- og eftermiddagsspillere og dyrker i høj grad det sociale ved golfspillet. Se spilleplanen på hjemmesiden.

Kommer du?

Hvis du vil spille om formiddagen, kan du kontakte Marianne Madsen, tlf. 30 68 42 48 mail: mariannemads@gmail.com

Vil du spille om eftermiddagen, kan du kontakte Charlotte Westhoff, tlf. 31 62 48 40 eller mail: charlottewesthoff@hotmail.com

Klubben er åben for alle damer over 18 år, der er medlem af Holbæk Golfklub og med et HCP på max. 46.

Der spilles i 3 rækker over 3 perioder med afslutningsturnering og -middag efter hver periode samt præmieoverrækkelse. Hver periode løber over ca. 8 tirsdage.

Der er for hver periode en Order of Merit, hvor de fem bedste resultater er tællende. Turneringen er tællende, og der reguleres efter de gældende HCP regler.

En gang Tirsdagsdame, altid tirsdagsdame! Så sniger dit HCP over 46 er du stadig Tirsdagsdame.

KONTINGENT

• Hele sæsonen kr. 700,- (inkl. 3x middag)
  • Kontingent for alle perioder kr. 300,-
    tilkøb af mad ved afslutninger kr. 100 – kr. 150,- 3. periode dog kr. 225,-. Betales ved tilmelding til afslutningen.
  • Pingviner pr. gang: kr. 30,- pingviner deltager dog ikke i præmierækken

Betaling skal finde sted inden 2. spilledag i perioden til Tirsdagsdamernes konto 1726 8968561910 eller MobilePay 13990

STARTIDER & TILMELDING
Om formiddagen er tiderne 8.30-9.50. Der er lodtrækning kl. 8.20 og kl. 8.50, hvor dit scorekort skal være afleveret til lodtrækning.

Selvom der er lodtrækning, skal du booke en tid i golfbox.

Om eftermiddagen sker tidsreservationen via Golfbox kl. 15.10 – 16.20.

Følgende er gældende for alle:

1. Du skal booke tid i golfbox
  2. Du skal samtidig tilmelde dig dagens TD turnering i golfbox

Bemærk de oplyste tider er forbeholdt TD indtil 5 dage før.

Scores skal indtastes via tilsendt link. Desuden afleveres korrekt udfyldt og underskrevet scorekort i TD-postkassen i omklædningsrummet.

I 3. periode er er de sene reservationstider fremrykket de sidste 3 spillegange til kl. 14.40-15.50 (pga. tidligere solnedgang).

SPILLEPLAN
Til sæsonen er der udarbejdet en spilleplan, du kan se her på hjemmesiden.
Vi spiller forskellige turneringsformer hver tirsdag. Vi spiller både rækkeopdelt og i blandede rækker.

SE SPILLEPLAN

Har du lyst til at blive medlem, henvender du dig bare til en fra bestyrelsen.
Du har mulighed for at spille gratis med de første par gange.
Dine medspillere vil hjælpe dig til rette, når du starter i Tirsdagsdamerne.

Vel mødt